Main_banner

Pruduttu

Mixer concreto cù doppia arbulu

Breve descrizzione:


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu

  • Descrizzione Produttu

Mixer concreto cù doppia arbulu

Mixer concretu cun doppiu ropa di ritardu di ritardu, ingranaggio, girella, garga, spartita, catina, miscelico, materiale per a macchina per una mutore per una cintura per un'altra letto di concersione riduttore da a catena di a catena alluntanendu u giru, flip è resettate, scaricate u materiale.

A mà a macchina adopta di trè assermi di trasmissione di l'AXIS, a principale sfracia di trasmissione chì hè à mezu di a camera di mischje, è turnate 180 ° per via di a praticazione di l'aladezione, a riparazione è u generale è di sustituzione è e rimarchezza è e rimarchezza e parte. A guida hè rapidu fast, affidabile, durable.

一, riassumettizà

Model HJS - 60 double Shaft Test concrete aduprendu u mixer hè attacatu hè cuncigatu è pruduttu à COOTERABY U "Standard di custruzzione emisa da l'alloghju è u sviluppu di a China.

二, usa è aduprendu gamma

Stu equipamentu hè un mixer di concitori esperimentali è fabricatu secondu a norma JG244-2008 Can misughja, per fà u puntu di teste aratoria, per a determinazione di l'acqua di cumerciu o di determinazione di cementazione EDERD INDISPENTIVATIVA IN COZIONE ENGUZIONE ETRINGNES, E imprese e fermazioni è università, lievagliu

三,Parametri tecnichi

1, mischjà a lama di vultà u raghju: 204mm;

2, mischjà a lama di rotate a velocità: esternu 55 ± 1R / min;

3, vetru di mischju valutatu: (scaricamentu) 60l;

4, mischjà a tensione / putenza di motore: 380v / 3000w;

5, frequenza: 50Hz ± 0,5HZ;

6, scaricà a tensione / putenza di u mutore: 380v / 750w;

7, Max particella di particella di mischju: 40mm;

8, mistura à mette a capacità: sottu à a cuncijenza di l'usu normale, in 60 seconde, a quantità fissata di a mix di béton ponu miscrette in cimentu omogenei.

Mixer Concrete Populari di u Laboratoriu

Motorizatori di cimentu di u cimentu di u concretu

7


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi