main_banner

Pruduttu

Martelle di prova di béton

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

  • Descrizzione di u produttu

Martelle di prova di béton

Hè adupratu per determinà a forza di compressione in situ di u béton.Corpu d'aluminiu, furnitu cù casu di trasportu in aluminiu.

Concrete Hammer hè un dispositivu di prova, adattatu per a prova di a forza di cumpunenti di custruzzione generale, ponti è diversi cumpunenti di béton (piatti, travi, culonni, ponti), i principali indicatori tecnichi sò funzione d'impattu;Colpu di martellu;l'attrito staticu massimu di u sistema di puntatore è u valore mediu di a tarifa di perforazione.

Indicatori tecnichi:

1. Funzione d'impattu: 2.207J (0.225kgf.m)

2. Rigidità di primavera tension primavera: 785N / cm

3. Corsa di martellu: 75mm

4. A forza massima di attritu statica di u sistema di puntatore: 0,5-0,8N

5. Valore mediu di ghjustu drilling rate: 80±2

Cumu operà

Duranti tuttu u prucessu di upirari lu Hammer, tu avissi a pagari attenti à a postura di tèniri lu Hammer, tèniri la parti media di lu Hammer cù una manu, è ghjucà u rolu di dritta;Effettu di dritta ausiliaria.A chjave per u funziunamentu di u martellu hè di assicurà chì l'assi di u martellu hè sempre perpendiculare à a superficia di prova di béton, a forza hè uniforme è lenta, è u centru hè allinatu cù a superficia di prova.Avanzate lentamente, leghje prestu.

Metudu di prova

Ci hè dui modi per pruvà a forza concreta di un membru:

(1) Rilevazione unica:

Applicabile à a rilevazione di una sola struttura o cumpunente;

(2) Testing Batch hè applicabile à strutture o cumpunenti di età simile, cù u listessu gradu di forza di béton, in fondu a stessa materia prima, prucessu di muffa, è e cundizioni di curing in i stessi cundizioni di prucessu di pruduzzioni.In a prova di batch, u numeru di ispezioni aleatorii ùn deve esse menu di 30% di u numeru tutale di cumpunenti in u stessu batch è ùn deve esse menu di 10. Quandu i cumpunenti di campionamentu, a selezzione aleatoria di parti chjave o cumpunenti rapprisentanti deve esse seguita.

L'area di indagine di u secondu cumpunente risponde à i seguenti requisiti:

(1) U nùmeru di zoni d'indagine per ogni struttura o cumpunente ùn deve esse menu di 10. Per i cumpunenti chì a dimensione hè menu di 4,5 m in una direzzione è menu di 0,3 m in l'altra direzzione, u numeru di zoni d'indagine pò esse adattatu. ridutta, ma ùn deve esse menu di 5;

(2) A distanza trà dui zoni di indagine adiacenti ùn deve esse più di 2m à u massimu, è a distanza trà l'area di l'indagine è a fine di u membru o u bordu di a custruzzione ùn deve esse più grande di 0,5 m è micca menu di 0,2 m. ;

(3) L'area di misurazione deve esse selezziunata quant'è pussibule in u latu induve u martellu hè in a direzzione horizontale per detectà u béton.Quandu stu requisitu ùn pò micca esse cumpletu, u martellu pò esse piazzatu in una direzzione micca horizontale per detectà u latu, a superficia o u fondu di u cimentu;

(4) L'area di misurazione deve esse selezziunata nantu à dui superfici misurabili simmetrici di u cumpunente, o nantu à una superficia misurabile, è deve esse distribuitu uniformemente.In i partiti impurtanti o parti dèbuli di i membri strutturali, l'area di l'indagine deve esse disposta, è e parti incrustate deve esse evitata;

(5) L'area di l'area di l'indagine ùn deve esse più grande di 0.04m2;

(6) A superficia di prova deve esse a superficia di cimentu, è deve esse pulita è liscia, è ùn deve esse micca strati solti, laitance, grassu, favo, è superficia pockmarked.In casu di necessariu, a strata solta è sundries ponu esse eliminati cù una rota di grinding, è ùn deve esse micca residuale di polveri.o detriti;

(7) I cumpunenti di pareti sottili o chjuchi chì vibranu quandu u colpu deve esse fissu.

Misurazione di u valore di rimborsu di u marteddu di cimentu

1. Quandu a prova, l'assi di u marteddu deve esse sempre perpendiculare à a superficia di prova di a struttura o di u cumpunente, applicà a pressione lentamente, è resettate rapidamente cù precisione.

2. I punti di misurazione deve esse distribuitu uniformemente in l'area di misurazione, è a distanza netta trà dui punti adiacenti ùn deve esse menu di 2cm;a distanza trà i punti di misurazione è i bars d'acciaio esposti è e parti incrustate ùn deve esse menu di 3 cm.I punti di misurazione ùn deve micca esse distribuitu nantu à i buchi d'aria o petri esposti, è u listessu puntu pò esse rimbalzatu solu una volta.Ogni zona di misurazione registra 16 valori di rebound, è u valore di rebound di ogni puntu di misurazione hè precisu à 1.

Misurazione di a prufundità di carbonatazione cù un martellu di cimentu

1. Dopu chì u valore di rebound hè misuratu, misurà u valore di a prufundità di carbonazione di u béton in una pusizione rappresentativa.U numaru di punti di misurazione ùn deve esse menu di 30% di u numeru di spazii di misurazione di u cumpunente, è u valore mediu hè pigliatu cum'è u valore di a prufundità di carbonazione di ogni area di misurazione di u cumpunente..Quandu a gamma di prufundità di carbonizazione hè più grande di 2, u valore di a prufundità di carbonizazione deve esse misurata in ogni zona di misurazione.

2. Per a misurazione di a prufundità di carbonatazione, l'arnesi apprupriati ponu esse aduprati per furmà buchi cù un diametru di 15 mm nantu à a superficia di l'area di misurazione, è a prufundità deve esse più grande di a prufundità di carbonatazione di u béton.Powder and debris deve esse cacciatu da i buchi è ùn deve esse lavatu cù acqua.Aduprà 1% ~ 2% phenolphthalein suluzione alcolu à falà nant'à u latu di u muru internu di u pirtusu, u culore di u béton carbonized ùn cambia, è u béton uncarbonized diventa rossu.Quandu u cunfini trà carbonized è uncarbonized hè chjaru, aduprà un strumentu di misura prufundità à misurà u carbonized A prufundità di béton ùn deve esse misurata menu di 3 volte, è u valore mediu deve esse pigliatu, precisu à 0.5mm.

Calculu di u valore di rebound di u martellu di béton

1. Per calculà u valore mediu di rimborsu di l'area di misurazione, 3 valori massimi è 3 valori minimi deve esse eliminati da i 16 valori di rimborsu di l'area di misurazione, è i 10 valori di rebound restante deve esse calculati cum'è seguente: l'area, precisa à 0,1;Ri - u valore di rebound di l'i-esimu puntu di misurazione.

2. A currezzione in a direzzione non-orizontale hè a siguenti: Rm R i 1 10 i Rm Rm Ra induve Rm hè u valore mediu di rebound di l'area di misurazione in a rilevazione non-horizontale, precisa à 0,1;Ra hè u rimborsu in a rilevazione non-orizzontale Valore di correzione, dumanda secondu a tavola annessa.

3. Quandu a superficia superiore o di fondu di u cimentu di cimentu hè rilevata in a direzzione horizontale, a correzione deve esse fatta cum'è seguente: tt Rm Rm Ra bb Rm Rm Ra tb induve Rm, Rm - u valore mediu di rebound di l'area di misurazione quandu u a superficia è a superficia di u fondu di u cimentu di cimentu sò rilevati in a direzzione horizontale;b Rat, Ra - u valore currezzione di u valore springback di u béton pouring superficia è a superficia di fondu, query secondu a tavula attache.

4. Quandu u martellu di prova ùn hè nè in un statu horizontale nè nantu à u latu di u cuncrettu, l'angulu deve esse currettu prima, è dopu a superficia di u pouring deve esse curretta.

Verificate u metudu

4.1 Temperature.

4.1.1 Eseguite à a temperatura di l'ambienti di 20±5 ℃.

4.1.2 U pesu è a durezza di a calibrazione deve risponde à i requisiti di u standard naziunale "hammer tester" GB / T 9138-2015.A durezza Rockwell H RC hè 60±2.

4.2 Funzionamentu.

4.2.1 U drill azzaru deve esse postu fermu nantu à u solidu béton cun alta rigidità.

4.2.2 Quandu u martellu chjappà in u fondu, u percutore girarà quattru volte, 90 ° ogni volta.

4.2.3 Bounce trè volte in ogni direzzione, è pigliate u valore mediu di rebound di l'ultimi trè letture stabile.

Mantenimentu:

U mantenimentu di rutina deve esse realizatu quandu u martellu hà una di e seguenti cundizioni:

1. Più di 2000 colpi;

2. Quandu ci hè dubbitu nantu à u valore di deteczione;

3. U valore fissu di a tarifa di l'incudine azzaru ùn hè micca qualificatu;Tester à marteau à béton

U metudu di mantenimentu regulare di u martellu di cimentu deve risponde à i seguenti requisiti:

1. Dopu avè decoupling u martellu di percussione, caccià u muvimentu, è poi sguassate u bastone di percussione (sguassate a primavera di compressione di buffer in l'internu) è e parti triple (martellu di percussione, primavera di tensione di percussione è sediu di primavera di tensione);

2. Aduprate gasoline per pulizziari tutte e parte di u muvimentu, in particulari a barra di guida di u centru, u pirtusu internu è a superficia di l'impattu di u martellu di percussione è a barra di percussione.Dopu a pulizia, applicà una fina capa d'oliu di orologio o oliu di macchina di cucire nantu à a barra di guida di u centru, è l'altri parti ùn deve micca esse oliu;

3. Pulite u muru internu di u casing, sguassate a scala, è verificate chì a forza di attritu di u puntatore deve esse trà 0,5-0,8N;

4. Ùn girate micca u vitu di regulazione zero chì hè stata posizionata è fissata nantu à a tappa di a cuda;

5. Ùn fate micca o rimpiazzà i pezzi;

6. Dopu à u mantenimentu, a prova di calibrazione deve esse realizatu cum'è necessariu, è u valore di calibrazione deve esse 80±2.

Verificazione di martellu di béton

Quandu u martellu hà una di e seguenti cundizioni, deve esse mandatu à u dipartimentu statutu per a verificazione, è u martellu chì hà passatu a verificazione deve avè un certificatu di verificazione:

1. Prima chì u novu martellu hè attivatu;

2. Superà u periodu di validità di a verificazione (validu per a mità d'annu);

3. U numaru cumulativu di bumbardamenti supera 6 000;

4. Dopu à u mantenimentu di rutina, u valore fissu di a tarifa di l'incudine di l'azzaru ùn hè micca qualificatu;

5. Soffre un impattu severu o altri danni.

martellu di rimballu di forza di béton 11tester à marteau en bétonMisuratore di rebound di béton (3)martellu di rimballu di forza di béton

5Informazioni di cuntattu


  • Previous:
  • Next: